loading...
ارغوانی
فرشته بازدید : 30 چهارشنبه 01 دی 1389 نظرات (0)


گوشواره تیتانیوم دورنگ طرح طلا


فروشنده: زیورآلات
قیمت: 6,000 تومان
روش خرید: برای خرید گوشواره دورنگ طرح طلا A784 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرشته بازدید : 31 چهارشنبه 01 دی 1389 نظرات (0)


گوشواره تیتانیوم توری مشکی طرح گل نگین دار


فروشنده: زیورآلات
قیمت: 3,800 تومان
روش خرید: برای خرید گوشواره توری مشکی A785 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرشته بازدید : 39 چهارشنبه 01 دی 1389 نظرات (0)


گوشواره تیتانیوم حلقه ای طرح طلا دورنگ


فروشنده: زیورآلات
قیمت: 6,000 تومان
روش خرید: برای خرید گوشواره حلقه ای طرح طلا A783 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرشته بازدید : 30 چهارشنبه 01 دی 1389 نظرات (0)


تايپ كامپيوتري از جمله كارهاي متداول و وقت‌گير براي كاربرهاي عادي و پيشرفته كامپيوتر مي‌باشد به ويژه اين مساله براي كاربراني كه به هر دليل مايل به استفاده از صفحه كليد نيستند، كاري خسته‌كننده است. استفاده از قابليت تشخيص خودكار گفتار توسط كامپيوتر باعث سهولت و صرفه‌جويي در زمان تايپ مي‌شود.

اين سيستم مي‌تواند متناسب با نياز، براي هر كاربردي اختصاصي شود زحمت نكشيد لازم به نوشتن نيست شما بخوانيد كامپيوترتان مينويسد.


توجه : اين نرم افزار كاملا انگليسي بوده و در هيچ سايتي نسخه فارسي موجود نيست

نسخه فارسي موجود در بازار بالاي 200 هزار تومان قيمت دارد و ساخته كشور عزيزمان ايران است .


فروشنده: دهکده
قیمت: 5,000 تومان
روش خرید: برای خرید نرم افزار تبديل گفتار به نوشتار ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرشته بازدید : 37 چهارشنبه 01 دی 1389 نظرات (0)


امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند.

اين فیلم آموزشی با نام The New Fly Fishing Basics که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین ماهیگیری به صورت حرفه ای می باشد، توسط یکی از اساتید بزرگ ماهی گیری تهیه شده است.
شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی ماهی گیری کنید و از آن لذت ببرید . این فیلم آموزشی محصول بیش از 50 سال تجربه ماهیگیران بزرگ می باشد طوری که انگار خود شما آن پنجاه سال را گذرانده اید!
جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی چه برای دانلود و چه برای خرید نکرده اند و سایت ما مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت خريد پستي برای شما کاربران محترم قرار داده است.

اسرار درست كردن طعمه براي ماهيگيري :

یکی از دغدغه اصلی ماهیگیران تهیه طعمه مناسب و اثر گذار می باشد در صورتی که شما راز تهیه طعمه و همچنین نگه داشتن ان در بهترین حالت را داشته باشید می توان گفت که یکی از مهمترین نکات ماهیگیری را به نحو احسن اجرا کرده اید. در ادامه شما را با چندین راز کوچک در مورد تهیه طعمه اشنا خواهیم کرد.

1- ماهی های کوچک که به صورت قطعه قطعه در آمده باشد می تواند یکی از طعمه های مناسب جهت هر نوع ماهیگیری باشد شما باید ماهی را در اندازه های کوچک قطعه قطعه کنید و آن را برای مدتی درون یک ظرف حاوی تخم مرغ و آرد قرار دهید این یکی از طعمه های مورد علاقه من می باشد.

2- شما می توانید حتی ازتکه های تن ماهی که آنرا با پلاستیک های نازک پیچیده شده باشد استفاده کنید فقط کافیست قبل از استفاده انرا با کمی روغن خوراکی آْغشته کنید مطمئننا به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

3- ترکیب کردن روغن های خوراکی و گیاهی با مقداری آرد میتواند یکی از کارهای خلاقانه باشد فقط به یاد داشته باشید که خمیر را باید قبلا از استفاده خوب با دست مالش دهید تا روغن جذب آن شود.

4-شما می توانید با استفاده از تخم مرغ های شکسته ( که برای مدتی در معرض رطوبت قرا گرفته اند ) استفاده کنید فقط انرا با مقداری خمیر قاطی کنید و خوب هم بزنید. نتیجه بسیار موثر خواهد بود.

5- در صورتی که شما سگ یا گربه در خانه دارید یکی از طعمه های موثر استفاده کردن از غذای سگ یا گربه میباشد فقط کافیست به آن مقداری گوشت ماهی اضافه کنید و این هم به این خاطر است که بوی ماهی بگیرد و شکار را به ما نزدیک کند.

6- شما می توانید از هر چیزی که قبلا به عنوان طعمه استفاده می کردید آلان هم استفاده کنید فقط با این تفاوت که این بارطعمه خود را با مقداری روغن ماهی آغشته و چرب کنید.

7- یک راه آسان جهت دسترسی به روغن ماهی کافی است مقداری تن ماهی و یا ماهی قطعه قطعه شده را در اب بجوشانید و بگذارید که آب حجم زیاد آب تبخیر شود نتیجه باقی مانده تا حدودی شما را به روغن ماهی نزدیک می کند.

8- استفاده کردن از انواع ماهی ها ( قاطی کردن گوشت چندین ماهی با هم) نیز می تواند ایده جالبی باشد کافی است یک بار امتحان کنید تا متوجه شوید که چگونه در صید کربه ماهی به شما کمک خواهند کرد.

تعداد: DVD = 2CD
زبان اصلي ساده و روان

شماره مجوز: 155/2177

ارسال سريع به سراسر كشور هديه


فروشنده: خرگوش
قیمت: 3,500 تومان
روش خرید: برای خرید آموزش ماهيگيري حرفه اي The New Fly Fishing Basics ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرشته بازدید : 53 سه شنبه 30 آذر 1389 نظرات (0)


ماهی بعنوان سالمترین ماده غذایی و همچنین مطرح ترین منبع فسفر برای افراد خانواده، این روزها بازار گرمی دارد. پرورش ماهی قزل آلا اگر چه نیازمند صرف هزینه نسبتا بالایی است، اما درآمد حاصله از آن می تواند در عرض چند دوره پرورش ماهی این هزینه را جبران کند.

به كمك اين محصول مي توانيد با راه اندازي كامل اين حرفه آشنا شويد.
این محصول به صورت چند رسانه ای ساخته شده و فقط در رایانه قابل استفاده می باشد.

معمولا ادارات شيلات هر استان براي راه اندازي حوضچه هاي پرورش ماهي و خريد دستگاه هاي مربوطه تسهيلاتي به متقاضيان ارائه مي كنند.

فيلم آموزشي پرورش ماهي قزل الا - قزل آلا


1 سي دي مولتي مديا به زبان فارسي

فقط 4500 تومان

قابل استفاده در كامپيوتر

تصويري با كيفيت عالي

زبان فارسي

آموزش قدم به قدم تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا

مباحث اين سي دي شامل موارد زير مي باشد :

- زیست شناسی شامل : اطلاعات عمومی ، قزل الای رنگین کمان

- احداث استخر شامل : توضیحاتی برای شروع احداث استخر ، شرایط آب و هوایی مناسب برای استخر ، استخرهای بتونی مستعطیلی شکل ، استخرهای بتونی معکبی شکل یا مربعی ، استخرهای بتونی بیضی شکل ، اسخرهای گرد بتونی ، اسخرهای خاکی ، اسخرهای پیش ساخته ، استخرهای سیلویی ، ابعاد استاندارد استخرهای پرورش ، نحوه احداث به صورتهای آرایش موازی - آرایش متوالی - آرایش حوضچه های گرد ، سیستم آبرسانی

- انتقال و پرورش شامل : مراحل حمل بچه ماهیهای از محفل فروش تا حوضچه ها (حمل با کیسه های نایلونی ، حمل با مخزن) ، روشهای پرورش ماهی (پرورش گسترده ، پرورش نیمه متراکم ، پرورش متراکم ، پرورش فوق متراکم)

- تغذیه

- بهداشت شامل : عوامل استرس زا ، اصول پیشگیری ، روشهای درمان به 3 طریق (افزودن مواد شیمیایی به آب ، افزودذن مواد شیمیایی به غذا ، تجویز مستقیم دارو یا ماده شیمیایی به ماهی(

- بیماری ها شامل : معرفی بیماریها و عموامل پیدایش آنها که خود شامل (فرونکلوزیس ، بیماری باکتریایی آبشش ، بیماری کلومناریس ، سپتی سمی های همراه با خونریزی ، ویبرویزیس آنگوئیلاروم ، بیماریهای انگلی ناشی از ایکتبوبودو ، تریکودینا ، هگزامپتا ، تکروز عفونی مراکز خونساز(ihn) ، معرفی بیماریهای شایع در مراکز تکثیر پیشگیری و درمان آن ها ؛ توصیف بیماری . پیشگیری و درمان بیماری نرمی پوسته تخم


اطلاعات تكميلي :

ماهی بعنوان سالمترین ماده غذایی و همچنین مطرح ترین منبع فسفر برای افراد خانواده، این روزها بازار گرمی دارد. پرورش ماهی قزل آلا اگر چه نیازمند صرف هزینه نسبتا بالایی است، اما درآمد حاصله از آن میتواند در عرض چند دوره پرورش ماهی این هزینه را جبران کند.

ماهی قزل آلا تقریبا مشهورترین و محبوب ترین ماهی آب شیرین هست . علاوه بر خود ماهی قزل آلا، انواع قزل آلاهای دیگری هم وجود دارن مثل قزل آلای رنگین کمان، قزل آلای دریاچه خزر و قزل آلای خال قرمز . تکثیر و پرورش قزل آلای رنگین کمان در دنیا بسیار رایج هست :

مشخصات :

این ماهی دارای یک نوار پهن یه صورت رنگین کمان در هر طرف بدن می‌باشد. بر روی سر، بدن، پشت، باله چربی و باله دمی این ماهی لکه‌های تیره رنگ دیده می‌شوند. حداکثر طول آنها به ۷۰ سانتی‌متر و وزن بدن آنها به ۷ کیلوگرم میرسد.

زیست شناسی :

مشاهداتی که در مورد خصوصیات قزل‌آلای رنگین کمان و قزل‌آلای خال قرمز انجام گرفته است بیانگر این نکته میباشد که قزل‌آلای رنگین کمان، قزل آلای خال قرمز را از محل خویش دور میکند. به طور کلی میتوان چنین اظهار داشت که هرگونه، مناطق خاصی از رودخانه را انتخاب و تحت تسلط دارد. باید به این نکته نیز توجه داشت که قزل آلای رنگین کمان بر خلاف قزل آلای خال قرمز در مقابل تغییرات درجه حرارت آب و اکسیژن محلول در آب زیاد حساس نیست و نسبت به نوسانات مواد غذایی حساسیت نشان نمیدهد. دوره تخمریزی از ماه های آخر زمستان تا اواخر بهار و تعداد تخم ها بین ۵ - ۱ هزار عدد است. بچه این ماهیان تقریبا هنگامی که ۱۵ سانتی‌متر طول دارند دارای ۱۲ - ۱۱ عدد لکه های تیره رنگ بر روی بدن می باشند که یکی از مشخصات آنها است.

ارزش اقتصادی :

امروزه ماهی قزل آلای رنگین کمان به صورت ماهی شماره یک اکثر کارگاه های تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی در بیشتر نقاط جهان در آمده است. از خصوصیاتی که این ماهی را مورد توجه قرار داده ، سازش خوب آن با شرایط پرورش متراکم است. از طرف دیگر این ماهی در انتخاب غذا زیاد سخت گیر نیست و از سرعت رشد خوبی نیز برخوردار می باشد.

قزل آلای رنگین کمان جهت ماهیدار کردن آبهای داخلی که واجد شرایط لازم بوم شناختی (اکولوژی) آن هستند بسیار مناسب میباشد. با توجه به این مطالب ماهی قزل آلای رنگین کمان دارای ارزش اقتصادی فراوانی است.

شماره مجوز: 155/2963

كليه محصولات فروشگاه داراي ضمانت مي باشد و در صورتي كه محصولي مشكلي داشته باشد نسخه تعويضي در اسرع وقت مجدداً ارسال مي شود.

ارسال سريع به سراسر كشور


فروشنده: خرگوش
قیمت: 4,500 تومان
روش خرید: برای خرید آموزش پرورش و تكثير ماهی قزل آلا ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرشته بازدید : 46 سه شنبه 30 آذر 1389 نظرات (0)


گوشواره تیتانیوم پاپیون پارچه ای نگین دار مروارید اویز


فروشنده: زیورآلات
قیمت: 4,500 تومان
روش خرید: برای خرید گوشواره تیتانیوم پاپیون پارچه ای A825 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرشته بازدید : 27 سه شنبه 30 آذر 1389 نظرات (0)


آموزش نقاشي استاد تري ايزاك

در اين مجموعه آموزشي استاد تري ايزاك روش ها و متدهاي خود را در نقاشي كشيدن از طبيعت به شما مي آموزد

او در اين مجموعه آموزشي به شما روش جديدي از نقاشي طبيعت را مي آموزد

بدين صورت كه از عكس هاي مختلف طبيعت استفاده مي كند و هر كدام از اين عكس ها را در يك گوشه از نقاشي خود استفاده مي كند

مثلا از عكس يك گل در يك گوشه نقاشي ،‌و از عكس يك پرنده در يك گوشه ديگر نقاشي استفاده مي كند

او همچنين شما را در زمينه نور پردازي ،‌آناتومي در نقاشي و چشم اندازهاي استفاده شده در نقاشي راهنمايي مي كند

او در اين كارآگاه آموزشي روش كار با اكرليك در نقاشي را به شما آموزش مي دهد

اين آموزش در يك سي دي و بصورت زبان اصلي
و در بسته بندي شيك و زيبا عرضه مي شود

فروشنده: هفت راه


فروشنده: آسان رسان
قیمت: 3,950 تومان
روش خرید: برای خرید آموزش نقاشي استاد تري ايزاك ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرشته بازدید : 41 سه شنبه 30 آذر 1389 نظرات (0)


تعداد: 1DVD

آموزش فوتبال ديويد بکهامآموزش فوتبال ديويد بکهام

با دوبله فارسي

نرم افزاري مالتي مديل جهت آموزش فوتبال توسط ديديد بکهام (قهرمان تکنيکي فوتبال جهان)

شامل 90 دقيقه فيلم آموزشي فوتبال ديويد بکهام

به زبان فارسي

شامل بخش هاي:

* زندگينامه ديويد بکهام

* تصاوير منتخب از ديويد بکهام

* فعاليتها و سابقه ملي ديويد بکهام

* صحنه هاي بهترين گلهاي ديويد بکهام

* عناوين و جوايز ديويد بکهام

* مصاحبه با ديويد بکهام و ...

شماره مجوز: 155/891011

ارسال سريع به سراسر كشور


فروشنده: خرگوش
قیمت: 3,900 تومان
روش خرید: برای خرید آموزش فوتبال توسط دیوید بکهام - DVD دوبله فارسی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرشته بازدید : 33 سه شنبه 30 آذر 1389 نظرات (0)


از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا

که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت خوب و مارک اصلی عرضه میگردد پشیمان نخواهید شد..

طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد

یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت

هدیه ای شیک و متفاوت برای غافلگیر کردن کسی که دوستش دارید


فروشنده: 2010 تل
قیمت: 9,000 تومان
روش خرید: برای خرید ساعت بدون عقربه GUCCI ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 6,967